I. Am. Supergirl.


Cute Sidebar Images
Saturday, September 24, 2011 | 6:26 AM | 0 Words

Assalamualaikum and anneyong haseyo ! semalam nisah ada buat sidebar images untuk korang tapi , semalam  tak dapat upload di sini. nisah sendiri pun terlupa kenapa nisah tak letak semalam. nyanyok -_________- . hehe , anyways. pukul 5 lebih nisah bagun. mata masih berat , tapi susah nak tidur. GRRRR. bila susah nak dengar lagulagu yang nisah suka. macam Avril Lavinge, Megan Nicole. pastu pulak kawan kakak nisah ada  buat lagu yang bertajuk 'Sakitnya Hatiku - Hanameera' . korang cari kat youtube ea ? nisah nak tolong dia kembangkan kerjaya dia. suara memang sedap gilagilagila ♥ okay , freebies kat bawah ni kay ? 

FREEBIES TIME 






kbye. 


-Past- | -New-