I. Am. Supergirl.


Updated :)
Monday, October 17, 2011 | 4:39 PM | 0 Words

/ Cuba buat macam blogger lain buat. letak gambar diri sendiri \

Assalamualaikum  dan anneyong haseyo! hari ni memang penat gila kowttt. pagi tadi kelam kelabut gila. pertama tak nak pergi sekolah , tengoktengok periksa akhir tahun / hancur harapan aku. \ lepas UPSR ada periksa lagi. macam bangang jeee. 

okay, masa balik tu bas kan datang lambat. so, lepak lah dengan amirul syafiq dan madihah. kitaorang bincangbincang lah pasal nak pergi Langkawi tu. tiba-tiba si dia datang. dia cakap 'apa ni cakap pasal cium-cium ni hah?' nisah pulak kata 'ni hah, entah mana otak dia pergi' pastu nisah dengan si dia bercakap-cakap lah. best gila kowtt. 

pastu, aiman tibatiba jer menyebok, 'jom! couple?' nisah pulak kata 'dasar budak gatal' aiman ni sebok lahhh. geram aku. baru nak dapat teman tapi mesra. Haha. anyways. nisah tak boleh berharap sangat pasal dia. this NM girl is getting in the way. :/

Kay Bye.

-Past- | -New-