I. Am. Supergirl.


Awak comel.
Saturday, August 4, 2012 | 1:06 PM | 0 Words

Comel en saya lukis? hewhew :3

Assalamualaikum wbt kepada yang muslim dan berpuasa dan salam satu blogger kepada yang bukan muslim. Phew! lamanya tak update blog. Been busy lately. Alhamdulillah.. saya sihat. You see, that saya dah break dengan MA. Well, maybe he's not the right one for me. But, It's okay. The story went like this.

First, It was a lovely day in school. hari biasa, baju biasa, rutin biasa. saya memang jenis yang kuat jeles dan saya tak boleh menahan kejelesan tu. Dia selalu bermesra dengan kawan-kawan saya tapi dengan saya dia macam terlebih malu. Saya pun macam fed up. suatu hari dia dengan kawan saya bermesra macam dah lama kenal. saya pun cakap kat dia yang saya ni jeles. saya fikir dia akan faham perasaan saya tapi sebaliknya, dia pun rasa macam tu. Hannan tu saya tolong dia dengan masalah dia dengan kakak saya. Deniall and the geng adalah kawan saya. Diaorang macam bodyguard :3 pastu saya sedih bla dia cakap macam tu. then, lastly. saya buat keputusan untuk break. kejelesan saya terlalu tinggi. 

Kata-kata dia memang menyedihkan masa tu. Saya memang kecewa dengan diri saya. Saya memang tak boleh fikir benda positif. Tapi, kalau dalam relationship saya memang serious. saya tak main-main. sebenarnya ada banyak lagi tapi tu kinda private. then, Mr. Him came along. Mr. Him and I are actually best friends. Selepas saya break semua orang cakap yang Mr. Him ada perasaan untuk saya. Saya pun macam tak percaya. Then hari tu hari jadi dia. Kitaorang ni kanak-kanak ribena mestilah baling tepunggg! dan telur tu kadang-kadang. lah ;) hari jadi dia memang Awhsome masa tu! dia pandang saya semacam saya pun macam buat tak tahu. macam takdepape jadi.

beberapa minggu selepas tu, semakin lama semakin rapat. my best twin evah had love problems. saya pun tanya dia, then dia macam marah-marah saya sebab saya asyik tanya soalan yang sama. mestilah saya tanya, dia tak pernah jawab -.- then, tiba-tiba dia jerit dan marah. and when that annoying little tears came out. And my loyal lovely Aina said something that stopped my tears. 'Kalau Nysah menangis pasal dia, that means that Nysah sayangkan dia'. I stopped for a while. was it true? I didn't even know myself. 

Masa balik sekolah, saya macam biasa jalan kaki. Ziera dan Aina nak pergi bazaar dengan diaoang punya Prince Charming ;-) Saya budak lonely ni tak boleh. sebab pakcik nak dtg. hmm, saya balik lah ikut padang. then, ada orang panggil saya, saya pun pandang. wow. him. again. dia mintak maaf sebab emo sangat tadi sampai buat saya nangis. saya pun maafkan dan blah dari situ. tak keluar lagi dari padang tu dia nak hantar saya balik. saya pun macam 'oh, okay'. then balik tu kitaorang asyik tweet, chat, otp, sms. then ziera dapat tau. ziera suruh him call dia. saya pun macam suruh dia ah. then dia mintak saya jadi terakhir. saya pun macam wow. oh. wow. tak sangka. and then, that fairytale happened. again.

see, eventhough dia tak sehensem mana pun, at least he's better than the other. My fellow readers, don't love someone of their looks. but, love some of their heart. Loving someone of their looks is not love. but of their heart, is true love. Remeber that. well, I guess that's it. Assalamualaikum and bye readers ;-) 

- Nysah Swift xoxo

-Past- | -New-